Momlife_ Ben hamile olmadan önce midem çok küçüktü zorlasam da çok yiyemezdim şimdi aşırı iştah artışı yaşıyorum tabağımı yarım bırakırdım şimdi yedikçe yemek istiyorum bu normal mi
PapatiA Momlife_ normal normal heran hersey değişiyor gebelikte 😀😀ben meyve çok seven biri değildim şimdi yemek gibi su gibi yiyorum ıkı kilo alıyorsak beş altıya çıktı eşim şok hep hamıle kal sen diyo 😀