bayangamzelii Sizlerde olmuş muydu şuan 2. Hamileliğim ve bir göğsüm baya sızlıyor üstten göğüs uçarına doğru iç çamaşırı çıkardım rahatlamak için ama yine de devam etti benimle aynı şeyi yaşayan oldu mu acaba 30+3teyim bu arada
azlp bayangamzelii benimde öyle 36. Haftadayım özellikle sağ taraf artık göğüs ucu kremi kullanmaya başladım 35 ten sonra öneriyorlar sanırım
Sekerkupu bayangamzelii Benim olmuştu hatta son haftalarda süt gelmeye başlamıştı doktorum sakın dokunup sıkma demişti