sahada ya gittim aslında kendisine sorduğumda bebeği göremedi sadece keseyi gördü kaç haftalık dediğimde suan çok küçük dedi … kese boyum 9.75*12.9 mm, ne düşüneceğimi bilemedim yolk keseside gözükmüyor 😣 boş gebelikten korkuyorum daha öncede kimyasal geçirdim