Kizlar sizler arasinda da benim gibi yumurtlama gununu anlayan var mi yoksa sadece ben miyim, 3 hamileligimde de ovulasyon gunumde karnima kramplar girdi o gun oldugunu anlayarak degerlendirdik ve 3 u de tuttu. Insanlara soyledigimde cok sasiriyolar 😅