senosko Merhabaaa, bebek arabası arayışındayım ama kaba ağır bir model istemiyorum. Kabin boy, çift yönlü, kompakt kullanım istiyorum. Elele markasında lula ve rotante arasında kaldım ama farklı fikirlere de açığım 💐😬 Önerilerinizi bekliyorummm🤭
beyzaarc senosko lula modelini kullanıyorum kabin boy değil travel sistem arabalar bahsettiğiniz modeller açıkçası ben memnunum manevraları sürüşü güzel fiyatına göre kaliteside güzel tek elle katlanabiliyor asansör yok evimizde 2 katı bi elimde puset bi elimde iskeleti indirip çıkartıyorum ama çok hafif değil zor oluyor biraz bebeğin ağırlığıda eklendiği için beni tatmin eden bi araba kabin boylarda çift yön puset olayı yok nadir modellerde var benim için çift yönlü olması öncelikliydi
yascdem senosko ben sana kendi alacağımı direk söyliyim tek elle katlama ayrıya bebek koltuğu 360 derece dönen yapıya sahip içerisinde puseti var 15 kg ya kadar sonra diğer aparatı takıyorsun oda 5 yaşına kadar gidiyor. Kraft tokyo. Ben kızımda 3 ayrı araba tecrübe ettim benimde 1 kat çıkmam lazım asansörsüz binamız. Bu aşırı kolay geldi bana. İskelet katlanıp kabin boy oluyor ve kalın bir askı koymuşlar omuzuna tak çık iskeleti ben bayıldım bebiş biraz daha büyüsün onu alacağım inşallah daha 12 haftalığız
patateslimanti Size tavsiyem çok hafif kolay katlanıp açılan ve az yer kaplayan bebek arabası tercih edin derim. Ben joie nin üç tekerli bebek arabasını aldım memnunum aslında ama şuan alacak olsam baston bebek arabalarından alır geçerim
fatbenya 3 tane bebek arabası değiştiren biri olarak söylüyorum öyle gösterişlere aldanmayın sizin rahatça kavrayabileceğiniz bir araba olması gerekiyor. Ben e bebekten joie almıştım en son ki arabamız ve diğer 2 arabaya göre çokta memnunuz açılış kapanışı rahat çift yönlü giderken zorlamıyor da insanı
gzd5_9 Mervedeniz10 Bende cybex almayı düşünüyorum puseti tam yatan çift taraflı dönebiliyor değil mi daha önceki bebek arabamız bagi neo çok memnunum ama bu bebeğim için değişiklik yapmak istiyorum tavsiye eder misiniz cybex i
ay_bebek yascdem merhaba, puset oto koltuğu oluyor dimi doğru anladım? Eğer oluyorsa emniyet kemeriyle mi bağlanıyor
sehranurbag yascdem ama diyorlar ki ortadan oturtmalı olduğu için bebek çok sallanıyormuş, en ufak bir pürüzde tangur tungur ses geliyormuş. Yandan olanlar daha sağlam olur diyorlar
kartanesi___ senosko Ya ben de prego concorde, prego arteon ve prego venüs arasında kaldım araştırdığım kadarıyla özellikleri çok benzer ama concorde koldan dönüyor diğerlerinde pusetle oturma ünitesinin yönünü değiştirerek çift yönlü olarak kullanabiliyorsun bu çok önemli bir özellik mi bilmiyorum ama arada 10 binlik fiyat farkı oluşturuyor:/
beyzaarc kartanesi___ koldan döndürmek çok daha kolay kesinlikle ama o kadar para verilir mi bilemiyorum çünkü çok yükseldi fiyatları arteon venüse göre daha hafif incelemiştim ama ani fiyatı artışı almaktan vazgeçirdi arteonun yeni serisinde otomatik katlanma özelliği var çok hoşuma gitmişti
d_aycilece kartanesi___ sakın almayı arteın aldım pişmanım tekerlerin yay yok takır takır giidyor bebek cok rahatsız oluyor kaldırımda süremiyorum. Ve pregonun pusetleri gerçekten iğrenç konforsuz kraft kenya ya da tokyo öneririm
Gokturkmom_ GulnazYuldasova Forum kuralları gereği satış yapmak yasaktır.Dilerseniz happy kids uygulamamızdan 2.el etiketi altından alışveriş yapabilirsiniz.
fatbenya GulnazYuldasova birini sattım da diğerini gelecek olan bebeğim için mecburen tutuyorum puseti falan var diye
xqx Bizde kraft kenya modelini aldık henüz kullanmadık , gerçekten cok çeşit var ve hangisini alsak diye kararsız kaldığımız oldu. Pusetinin kabin sistem arabada takılı kalmasını istiyorsan kraft magic modelinede bakabilirsin, magic daha hafif. Biz puseti sadece 6 ay tek kullanmak istediğimiz için kenya modelini aldık.
desertbird senosko Elele Baby marka var Mido2 travel sistem çok güzel kullanmadım henüz ama yakın arkadaşım kullanıyor ondan biliyorum. Puseti birazcık ağır gibi ama yine de sürüşü kullanılışı çok iyi.
ksm61 Kesinlikle ve kesinlikle cybex eezy s twist plus kabin boy çift yön kullanım biraz pahalı ama ilk çocuğumda almıştım şuan 3.çocuğumda da taş gibi onu kullanacağım başka marka alan arkadaşlarım arabalarını yenilediler ben ise hala ahnınkullanıyorum
FEG01 ksm61 merhaba, cybex gazelle düşünüyorum ama fakat puset olarak Maxi cosiyi beğendik acaba apartı ile uygun oluyor mu bilginiz var mı