Kızlar şimdi benim bir sorum var benim doğumumu 2 ay kaldı yani şu an 32 haftalık hamileyim ama beyazlarım o kadar çoğaldı ki normalde doğum sonrasını bekleyecektim ama bunda fotoğraf çekimi falan yapacağım için bir aklım gitti geldi şimdi şöyle düşünüyorum ben bir sene oldu saçlarımı boyatmıyorum saçlarımı en son siyaha boyamistim şimdi ben bir senedir bu saçı hiç boyamadığım için saçımın üstüne siyahın üstüne boya vursam başka bir renk yani mesela koyu kızıl gibi tutar mı sizce siyahı boyamak istemiyorum çünkü siyahtan artık dönmek istiyorum açıcı da kullanmak istemiyorum beyazlarımdan da nefret ediyorum artık
Bu arada beyaz tenliyim ve siyah beni artik cok sert gosteriyor ve beyazlarimda cok cikti bu hamileligimde doktorumdan onay alip boyatabilcegimi soyledi acici kullanmamak sartiyla