aybike2212 zeynsvg 16+2 deyim 4 haftalıkken öğrendim öğrendiğim gün bıraktım bazen aşırı canım istiyor ama kendimi tutuyorum ilk gebeliğim de de öğrenir öğrenmez bırakmıştım
Gks_01 zeynsvg öğrenince bıraktım ağzıma sürmedim . Geçen çok canım çekmiş sanırım rüyama girdi bir sigara içiyorum rüyamda öfff slpfldlfpvpfgl ama başlamak istemiyorum en azından bebeğim doğup emzirmeyi bırakana kadar inşallah
busu1 zeynsvg Hemen bırakamadım azaltarak bıraktım yakardım 2 3 çeker atardım yada içime çekmezdim öyle öyle 13. Haftaya kadar geldi birgun bugün icmicem dedim durabildim 5 haftadır içmiyorum çok şükür ilk 3 hafta canım istedi yalan yok birde içmeyince kabiz olan insanım oda çok zorladı 2 haftadır rahatım çok şükür
nidaugurr Ben 5 haftalıkken öğrendim başta bırakamam sandım ama bi kaç gün içinde bi tiksinme geldi bi günde bıraktım şuan 30. Haftadayım canım çekmeye başladı ama artık az kaldığı için dayanıyorum doğumdan sonra ilk işim sigara keyfi
Gozdeeeeeee zeynsvg ilk gebeliğimde hiç içmiyormuş gibi bıraktım ama ikincide maalesef tam tersi çok içtim :( 25 günlüğüz şu anda abisi alerji bebek ama maşallah kızımda birşey yok