İk gebeligimde preeklamsi geçirdim 30 haftalık doğum yaptım. Tansiyonum ara ara 14 ’ü bulmakta . Perinatoloji de de takipteyim aynı zaman da . Ama özel de ilgili,bilgili ve ssvd’u destekleyen bir doktor arıyorum. Bu arada ilk
Hamileligimde Meryem Kumbaşlı ’ya gittiğim için 2. De de gideyim dedim fakat 3. Muayene de çok başından saldı 10 dk bile sürmedi . Ben demesem tahlil sonuçlarıma bile bakmak gelmedi aklına. Daha önce riskli bir gebelik geçirdiğimi bilmesine rağmen böyle davrandı. Ve bu sebepten ötürü artık kendisine gitmeyeceğim.