Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Yeter artık gelsinnnnnn😔😔
Ozlem86
39+5 günlüğüz artık gelsen oğlum yaaa hem yoruldum hem sabırsız.😊
Polo
Fattma
Ozlem86
Erkek bebekler gecikiyo herhalde
mer
Ozlem86
aynen :) 38+2
Fattma
40+4ben napayımmm😥
Reyyan1310
Polo
benim kız ama belirti yok 39+2
Fattma
Polo
benimki kızz ve hala doğmadı 🙄
Ozlem86
Benimkinde erkek 😊 çok nazlandı ama
Polo
Reyyan1310
sağlıkla gelsin inş 💜
mer
Polo
amin🙏
mer
Fattma
benimkide kiz