Ebruli5001 Mustela şampuanı ve bakım yağını aldım ancak kapağını açmak gibi bir hata yaptım sanırım açıldıktan sonra 6 ay içinde kullanılması gerekiyormuş. Daha fazla süre kullanılırsa sıkıntı mı oluyor yaşayan var mı tecrübeli anneler ?
minnosbirkiz Ebruli5001 bizim şampuan 1 senedir açık bi sıkıntı olmadı 😄 zaten pompalı oluyorlar, komple havayla temas etmiyor, direkt kapağı açmadıysanız bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Havin49_ Ebruli5001 yağını kullanmadım şampuanını kulanıyorum ama zaten bi şampuan 6 ay dayanmıyor ki
PapatiA Ebruli5001 kullanma canım kötü oluyor özelliği gidiyo gibi düşün şöyle yap kendine kullan bebek gibi yapıyor ben bi indirimde yakaladım çoklu paket almıştım kendımede cocugumafa kullanıyorum alıştım bildiğin 😀