Kizlar 34 +5gunlukken erken doğum yaptım bebeğim 16gun kuvezde kaldı. 2670 gram doğdu ve kuvezde kilosu bir indi bir yükseldi taburcu olacağı gün 2640 gram olarak çıktı çok şükür ve geçen hafta salı günü yani kaç gün önce çıktı dün kontrole götürdük kilosuna baktı 3210 gram çıktı doktor 100 elbisleri dedi kalıyor 3110 gram gayet güzel kilo aldirmissin dedi ama ben hiç rahat edemedim hala bana çok az geliyor sutumun yetmediğini düşünüyorum buda strese sokuyo beni aacaba iyimi yani normalmi gerçi doktor iyi dedi ama yinede sormak istedi