Merhaba ;
Sefaköy Biruni hastanesi Dr Hazel Çağın Kuzey öneririm. Hastaları ile çok ilgili bir hekim her muayenede detaylıca bilgilendirme yapıyor bebeklerin en güzel anlarını yakalamak için elinden gelenin yapıyor. Gereksiz tetkik tahlil istemiyor. Asistanına istediğim saatte ulaşıp yanıt alabiliyorum. İnstagram sayfasındanda araştırabilirsiniz. Ben 4 sene kendisimde takip oldum. 4 arkadaşım be bir çok tanıdığımız da kendisimde doğumu gerçekleştirdiler. Normal doğum yada sezeryan doğuma hastanın tıbbi durumu ve hasta ile ortak karar vererek hareket ediyor. Kesinlikle öneriyorum bir bakın derim ☺️