Glcnhsyn Genel anestezide uyanırken inanılmaz bir acı oluyor kesik acısını o anda duyuyorsun ama bir iki saat sonra geciyor o acı bebegini görüyorsun ama acıdan alamıyorsun kucagına hemşireler emziriyorlar ama ayaga kalkınca bol bol yürümek iyi geliyor merdiven cıkarken zorlanıyorsun ben narkozu atamamıştım bacaklarım falan cok şişti bir karışım yaptılar eczanede doktor tavsiyesiyle onla sildim yıkadım falan gecti şimdi ikinci kez dogum yapıcam perşembe günü ve genel istiyorum yine spinalde birde bel ve baş agrısı oluyormuş o kadar acının icinde birde o acıları cekmek istemiyorum Rabbim güc kuvvet versin herkese