carolina07 aysegul_87 Ben en son 12 haftalıkken gittim görünmüyor dediler 1 ay sonra gel dedi şu an 15 haftalık olduk haftaya gidicem doktora umarım bu sefer görünür😊 14 haftalıkken de bellidir bence
beyzzsenturkkk aysegul_87 16 da özelde öğrendim ben bizzat 16yı bekledim değişiklik olmasın diye ama sonra devlete de gittim bi kaç kan tahlili icin ve göremediler😄 devlet bu konuda biraz geri cihazlar çok eski en iyisi özelde öğrenmek
busra241_ aysegul_87 bazı doktorlar söylemiyor, ama belli oluyor 14 haftalıkken, komşumun bebeğini 12 haftalıkken doktor 100/100 kız demişti ona
mucizem2409 carolina07 merhaba yazalı 9 gün olmuş doktora gittiniz mi merak ettim cinsiyet gösterdi mi :)
yorgunamaumutlu aysegul_87 ben özelde 12 haftalıkken tahmin yürüttü devlette de riskli gebelik bölümüne gidiyorum daha detaylı ultrasonu rica ettim cinsiyeti belli mi diye 14 haftalıkken %70 oran söyledi bana şuan 16 haftalığım cinsiyeti kesinleşti
ddrys Ben devlete gdyorm 13 haftalıkken gtım sanki çıkıntı var kordonda olabilir dedi net birsey söylemedi 2 hafta sonra gel dedi randovu bulamadım 18 haftalıkken zor buldum direk pipisi var erkek dedi
zuloss aysegul_87 ben ilk çocuğumdan 10 haftalıkken özelde öğrenmiştim kızınız olacak demişti suan tekrar gebeyim devlete gidiyorum 16 haftalıkken gittim net söylemedi erkeğe benziyor diyip yolladı