İlk gebeliğimde(4yıl önce) normal giderken doğumhanede bebek kalp atışı düşmesi ve kaka yapması sebebiyle acil sezeryane alındım şmdi ikinciye gebeyim(31. Haftalık) Ssvd yapmak istiyorum doktorum da olabilir dedi ama önce muayene etmesi gerekiyormuş Ssvd yapanlar kaçıncı haftada ne şekilde muayene oldunuz acaba nelere bakılıyor neye göre karar veriliyor ve sezeryan sonrası normal doğum çok zor oluyor mu ??