deepsilence Arkadaşlar merhaba, 12 Ocak da detaylı ultrasona gireceğiz. Detaylı ultrason deneyimi olanlar neler inceleniyor? Ne kadar sürüyor? Detaylı ultrason öncesi sonrası bilmem gerekenler neler? Yardımcı olabilir misiniz 🌸🤰🏻
ru_a6 deepsilence normal ultrasona giriyosunuz çok farkı yok aç gitmeyin bebek hareketlensin. Bebeğin iç organlarına ve tüm her şeyine bakılıyor ortalama 20-30 dk arası sürüyor
beyzzsenturkkk deepsilence kaç haftalıksınız? internette 18 ile 22 hafta arası diyor şu an 18+3üm ne zaman girmeliyim ilk kızımda girmedim ama bunda girmek istiyorum bir de özelde mi girsem devlette mi kararsızım normalde kontrollere özelde giriyorum
PapatiA deepsilence ilk gebeliğimde 1 saat felan sürmüştü rengi açılıyor bu bizim siyah beyaz gibi değil teker teker önce heryerine bakılıyor sanada anlatıyo sonrasında damarları olması gerektıgı gibi mi akan kan olması gerek gibi mi herseyi ince bakılıyor sonrasnda bitince sana yolunda. Yolunda Bu sorun var yada yok gibi maddeler şeklinde bi rapor çıkartıyor
Sekerkupu deepsilence Normal muayne gibi sadece 15-20 dk sürüyor her yerine bakıyorlar burun kafa böbrek ölçümleri yapılıyor. Doktorum çikolata yiyip gel demişti bana 😅
Papatya05_ beyzzsenturkkk canım ilk gebeliğimde radyolıji uzmanına gitmiştim 2. Gebeliğimde perinatoloji uzmanına girdim özelde yaptırdım karanlık geniş bi odaydı herşeyini tektek bakıp yazıyor kulağından burnuna parmağına heryerini inceleyip bakıyor bebeğin pozisyonu uygunsa 30 dk yeterli oluyor ama pozisyon uygun değilse biraz yürütüyorlar muhakkak tok karınla git bebek hareket etsin istiyorlar yanına tatlı bişey al her ihtimale karşı benim doktorum 21 de gidebilirsin demişti 21+ 4 de girdim
deepsilence beyzzsenturkkk merhaba ben şu an 19 haftalığım doktorum 12 ocak için randevu oluşturmamı istedi. 12 ocakta 22 hafta olucak. Ben her ihtimale tüm testleri yaptırıyorum
deepsilence beyzzsenturkkk ben özelde gireceğim 14.000 tl fiyat verdiler bana çok fazla geldi açıkçası. Sağlık sigortam olduğu için kabul ettim. Bence araştırılmalı uygun ve makul olan yerler tercih edilmeli.
patateslimanti Ben çok farklı bir makine hayal etmiştim detaylı falan deyince ama öyle birşey yok😅 normal ultrason cihazı sadece fazla ayrıntılı bakıyorlar tek tek kalp beyin ciğerleri herşeye bakıyorlar bebeği hareketlendirecek şeyler yiyebilirsin.. kahvaltını normal yap çok fazla yeme az da yeme gideceğin zamanda Türk kahvesi meyve suyu çikolata yada soğuk su tercih edebilirsin.. benim 50 dk sürmüştü özel tercih ettim doktorumda çok titiz birisi güvendiğim bi doktordu memnun kaldım ilk bebeğimde yaptırmamıştım keşke yaptırsaymışım şansa bırakmasaymışım dedim
Havin49_ deepsilence yani normal ultrason gibi tok karınla git tüm organlarını inceliyor rapor yazıyor raporu sana vermiyor ( devlet) ama e nabızdan bebeğin görüntüleri de raporu da görebiliyorsun
melda1507 deepsilence Ben yeni girdim 20 dk sürdü , bebeğe baktı ense kalınlığına organlara falan bakıyorlar haftasına göre, ben video çektim bacak arasına falanda baktı
deepsilence Papatya05_ evet ben de peritonolojiden aldım randevu ama 22. Haftamda gideceğim doktorum o tarihte gitmemi istedi
Kubra12355 deepsilence ben perinatoloni uzmanına gittim 6kydi Eylül’de fiyatı 25 dk sürdü herşeyi sorunsuzdu çok şükür daha uzun veya kısa sürelerde varmış bütün organlarına bakıyorlar bebeğin