mizginasmin Adetime 5 gün var dün test yaptım 21.5 regl ağrısı gibi ağrım var yoğun akıntı normalde böyle akıntı olmazdı sizce net hamilelik belirtileri mi 🌼
beyzzsenturkkk mizginasmin 2 günde bir tekrarlayın ben 2 gün gecikince öğrenmiştim betamı geç verdim yaklaşık 5 gün sonra gittim doktora ve 4+6 çıkmıştım keseyi görmüştüm