sehsed Canım bana da rahim ağzına yakın denilmişti, kuzenime de aynı şey söylendi. Benimki detaylı çektirdiğimde çıkmış sanırım cuma kontrole gidince daha net anlaşılır, kuzenimin de son ayında falan yukarıya çıkmıştı, çok şükür sağlıklı bir şekilde suda normal doğum yaptı💓💓🧿