ardenkus bence iyi. Benimde transferimin 9. Günü regl ağrısı oldu kahverengi lekelenmem oldu regl olcm sandım baya moralim bozuldu. Hatta 9. Gün test günümdü yaptırmadım. 11. Gün yaptırdım 621 çıktı. Meğerse yerleşmeymiş. 5+4 te kese görmeye gittim. İnşallah 7 ocakta kalp atışı için gideceğim. Moralinizi bozmayın