mertrugs Havvasavran Demir Yavuz da kulağa hoş geliyor Yaman Yavuz da bilemedim 😂 ama tanıdığım demirler çok efendi oluyor yaman 2 tane var baya yaramazlar maşallah. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi 🌺🤲
Havvasavran mertrugs teşekkür ederim ben Yaman ve Cihana daha yakınım eşim de Demire daha yakın. İnsanlar ilk duyduklarında Yaman’a olumsuz tepkiler veriyor aslında anlamı güzel ama genelde yaşça büyüklerimiz olumsuz tepki verdi
mertrugs Havvasavran büyüklerimiz evet yaman ismine olumsuzlar bende oğlumda düşünmüştüm geri yaramaz duydum vazgeçtim 🤭.. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌺
ozormans Bende nasipse Yaman ismini koyacağım, şimdiden yamanım yamanişkom diyorum. Tabi akrabalar tuhaf karşıladı ama benim içime çok sindi 🥹
Havvasavran ozormans Bu akrabalar neden böyle ya ben bi ismi beğenmesem bile belli etmemeye çalışırım biz de hep tuhaf tepkiler aldık
melisa332_ Havvasavran ona bakarsan büyükler Erene de “ hahaha erecek mi bu çocuk bence koyma ” dediler😂 beğendiremezsin ki içine ne sinerse onu koy