Merhaba kızlar bu hikayemi korkanlar,merak edenler için anlatıyorum umarım faydalı olur💕
Sabah uyandım tabiki sabaha kadar uyuyamadım heyecandan ailemle birlikte gittik hastaneye odaya yerleştirdiler suslemelerimizi yaptık gayet güzeldi vakit gelip lavm.. yaptılar damar yolu vs saat 11 oldu ve sedye odaya girdiği an ağlamaya başladım herkesi ağlattım😄bebeğime doktor başından beri zayıf diyordu birazda solunum sıkıntısı vs olucak diye korku doluydum neyse doktorumla konuştum beni sakinleştirdi ve uyuttular gözlerimi actıgımda başımda 3 kişi bebeğin aynı sana benziyor bebeğin cıyak cıyak agladı dediler sordugum ilk soru küvezde değil demi oldu🥹işlemleri yapılıyor senle odaya cıkıcak dediler ve beni odaya aldılar hemen bebegımde geldi ama yalan değil ilk gün agrı oluyor ve cok sıcaktı beni oda cok zorladı tabiki sütüm gelmedi mama verdim ilk gün sarılık olmasın diye ertesi gün herseyı normal dediler hastaneden eve gectik 2 gün sonra bebeğim sarılık oldu 12 civarına yükseldi gün gectikce ve küveze alıp ışık verelim dediler kabul etmedim bol beslenme ve sabah günesine tuttum 3 gün ve tekrar tahlile gittiğimizde sarılık bitmişti şükürler olsun dedim ama kendimi yedim o sürecte
Bebeğime bakamadım diye meğerse kan uyuşmazlıgımızdan dolayı sarılık olmuş ve sarılık cogu bebek oluyormuş korkmayın🫶 agrım ve kilolarım 1 haftada uctu gitti şükürler olsun 🙏bebegim zayıf dogdu,sütüm yetmiyor,sarılık oldu diye kendinizi yıpratmayın hepsi geciyor zayıf dogan bebeğim yasıtlarını yakaladı,süt eve gecince banyodan sonra geliyor sezaryanın acısı 1 haftada geciyor sakın korkmayın ve kendinizi bunlar için yıpratmayın lütfen . Bütün doğum yapıcak anneleri allahım kurtarsın.
Sağlıcakla kalın🌸🙏