iremmmakkoc Arkadaşlar 33+2 haftamdayım bebeğim 1800 gr doktor çok sağlıklı ama kilosu az dedi çok ağladım ultrasonda 31 hafta çıkıyor neden korkuyorum
kocak2126 iremmmakkoc Bebeğe kilo aldıran belli başlı besinler var. Avokado ceviz balık yulaf. Haftada iki üç kez balık ye mümkünse somon, her gün bir avokado ye. Ara öğünlerinde yulaflı muzlu süt tüket. Çok faydasını göreceğine eminim
rabisimm iremmmakkoc canım benimde bebeğimde gelişim geriliği var ayrıca kilosu da düşük ama ben kilosuna çok takılmıyorum hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde doğsun da kilo bi şekilde halledilir diye düşünüyorum. Sende içini ferah tut bebeğin için sağlıklı demişler bu çok önemli bence kilo bi şekilde alınır verilir.
Guzelanne56 iremmmakkoc neden aglıyorsun kı benım kızımda o aralıktaydı 37+0 da 2605 dogdu bebısler 4 kg dogmayı versın gayet güzel büyüyorlar 1 yaşına gırdı bıle
iremmmakkoc kocak2126 canım 33 haftaya kadar bebeğim çok güzel kilo alıyordu birden doktor öyle deyince çok korktum sağlıklı besleniyorum ama kafama çok takıldı
ArelinAnnesi1 iremmmakkoc avakado yumurta ceviz muz kaşar peyniri Bunları bol bol yenmesi lazım gelişim için demişlerdi
deryakurtulus ArelinAnnesi1 Her gün yiyorum bunları ama benimki de 31+5 haftada 1810 gram çıktı, biraz da genetik sanırım. Karın çevresi günüyle tam uyumlu ama kilosu düşük.
ArelinAnnesi1 deryakurtulus sağlıklı olsunda varsın zayıf olsun. Kendi adıma ben zaten kilolu çocuk sevmiyorum benim için sağlıklı olması yeter bizler alınca zor veriyoruz çocuklar iri olunca dha zor oluyor
Mervedeniz10 Benim o haftalarda 1600 gr dı 34 haftalık olunca 2700 e çıkmış ve ben tüp mideliyim her insan gibi rahat beslenemiyorum ayrıca o haftada bebeğin olması gereken kilosu odur bunu dünya sağlık örgütü bile her yere yazmış doktorunuz saçmalamış biraz
deryakurtulus Minkowski07 Hayır, doktor normal dedi ama bebeğim bu haftaya kadar hep önde gidiyordu, ilk kez 1 2 gün geriye düşmüş, o yüzden bana düşük gibi geldi bir de burada herkes 2 kilo civarı demiş 32. hafta için. Benimki gözüme zayıf geldi. 🥲
Sevgidendi iremmmakkoc canını sıkma lütfen benim de 29. haftamda gerilik var dediler şimdi 35′e geldim haftasını yakaladı, şu an tam kilo almaya başladığı dönemler.