Arkadaşlar gebelik testim kanda pozitif geldi fakat randevum alırken mhrs den gebe olanlar randevu alamaz bir de sadece gebe olanlar randevu alabilir 15 dakka önce ebeye muayene olun yazıyor şimdi ben ilk kontrolüme gideceğim için hiç bir kayitim ım yokken hangisine almam lazım gebe olana mı gebe olmayana mı ?