serapisik hayır bir önceki gün yedikleriniz sabah açlığı etkiler ve o açlık gerçek açlıktır geceden beri bir şey yemediğiniz için uzun süre. O açlık üzerine yediğinizde yediklerinize bağlı olarak yüksek çıkabilir miktar fazladır mesela sabah 2 dilim ekmek yemiş akşam hiç yemiyor olabilirsiniz sabah reçel yiyiyor olabilirsiniz karbonhidrat şeker bakımından zengin olabilir ama akşam normal sınırda olabilir birde akşam açlığı tam açlık olmuyor illa gün içinde atıştırma oluyor porsiyon küçük olabilir benimde 2.gebeliğimde öyleydi başta insülinle biraz düzelttik sonra tabi hepsi çıktı o ayrı yediklerinizei değiştirin başta doyulmuyor az geliyor ama zamanla alışılıyor