elifak60 7 haftalık gebeyim kesem göründü ama bebeği göremedik doktor kese gelişimin güzel dedi benimle aynı durumda olan varmı yada bilgisi olan ?
HariboAyicik elifak60 Daha önce okumuştum Gec döllenme olmuş 8. Haftada bebeği 9. Haftada kalp atışını duydum yazmıştı. Sonradan doktor geriye almış haftasını düzeltmiş.
Happymami elifak60 ilk bebeğimde 9.haftafa gördüm bebek ve kalp atışını bu gebeliğimde 6.haftada kalp atışı ve bebeği gördük Farklı olabilir geç döllenme olabilir sorun yok bence
elizanisra elifak60 elifak60 Evet ben de ilk muayenede keseyi görememiştim 2 hafta sonra tekrar gideceğim Bence gayet normal görünmemesi
elifak60 HariboAyicik ya bende öyle olduğunu düşünüyorum çünkü ben adet olacağım döneme yakın öğrendim hamile olduğumu ve baya erken öğrendim hcg değerim 47 ydi
Yenianne3 Evet canım benimde 7 haftada gözükmemişti gec dollenmeye bağlıymış 8 haftada görünmüştü benim minnoş😆😘
Gizem_erdag Kadermiray kese ölçülerinizi beta degerlerınızı hatırlıyor musunuz umuta o kadar ihtiyacım varki 7+5suan adete göre usgde farklı cıkıyor kese var bebek yok denıyor salı özelde kontrolum var yıne goremezsek kurtaj dedi devlet haftaya cuma goremezeek kurtaj dedi
Kadermiray Gizem_erdag beta kese göründükten sonra bakmadı bana hatta doktor haftaya oluşmazsa kürtaj dedi kesem 11 mm di sanırım yada 16 tam hatırlayamadım
Gizem_erdag Kadermiray vajınalde 15 karından 20 cıkıyor galıba kese duzgun yuvarlak ama içinde hıc bırsey yok salı özel cuma devlet kontrolum var cuma son artık kurtaj olcak galıba kafam allak bıllak
aselimdurum Kadermiray benim kesem o kadar muazzamdı ki asla bozulma yoktu kesem de ve çok güzel bir yere tutunmuştu ama 9 haftaya kadar bekledik bebek oluşmadı kürtaj oldum yani bu kesenin yamukluguna bakmıyor malesef
Kadermiray Gizem_erdag ya büyümüş kese sizde bende Vajinal bakılmadı hiç bilmiyorum o yüzden umarım umarım vardır Yolk var mıydı
Gizem_erdag Kadermiray inşallah 7 yaşında oğlum var dua edıyor erkek kardesım olsun Allahım elı ayagı saglam olsun dıye onun için daha çok üzülüyorum 😭 son umudum salı günü görünmezse cuma devlette kurtaj olur artık sanki