sema1213 vallla ben en başından beri sezeryan istedim normal doğum istemedim muanede bile bacaklarımı acamıyordum kararlıydım ve 39 haftada bebeğim hala makat gelişti ve zaten sezeryan şarttı ilk 1 hafta zordu ama sonrası mükemmeldi benim için agrı sızı kalmadı şükür hiç korkma hangisi senin piskolojın,bedenin acısından iyi gelicekse o tabi kendini şartlama bebek nasıl gelmek istiyorsa oyle normal doğum diye tutturup sonunda sezaryanada alınınan cok var tamamdn bebeğe bağlı ama hersey yolundaysa kendi tercihine gorede🌸
-