Selam kızlar dün çok kötü kabızdım ve makatım şişti yara oldu bugün sabahtır krem sürüyorum o biraz iyi geldi bu sefer ishal olmuşum gaz sancısı çekiyorum ama makat yarasınsan çıkaramıyprum meğerse ishalmiş hem sabah hem şimdi ishalim nırmal midir acaba ya doktorun bana verdigi ishal ilacı vardı duruyor daha eğer artarsa kullansam mı ki reflor muydu neydi