Elsanur Kızlar 2-3 gündür yoğun mukuslu akıntı geliyor. Kokusuz ağrısız sizde de öyle mi ilk oğluma hamileyken yaşamadım
azlp Elsanur bende de geldi fotoğrafını attım doktora nişana benzemiyor daha sert kıvamlı olması lazım demişti
Basakylcin Bende de bugün aynısı geldi 2-3 defa nişan olabilir dedi doktorum fotosunu atın doktorunuza isterseniz
gecem_gmz 34+0da benim de geldi daha sonra bel ağrısı ile acile gittim 3 cm açılman var dedi sancı çıkmadı eve yolladı 36+4 hala ara ara geliyor sarımsı akıntıdan daha katı yapıda hatta bir ara hafifi kanlı da geldi ama devamında kanamam yada sancım olmadı
Elsanur gecem_gmz evet evet katı balgam gibi ve fazla gelmeye başladı 2 gündür ara ara gelirdi ilk defa bu kadar geliyor. Chata sordum da rahim ağzı yumşamaya başlıyor diyor açıklık olmaya başlıyor sanırım 35 haftalığım inşallah 3 hafta daha dayanır
defneomer gecem_gmz merhaba benım de sabah hafıf bel agrısıyla uyandım doktora gıtsem acıklıga bakacak telasnetmelımıyım kan sancı bırsey yok ama
gecem_gmz Elsanur doktorum ilk doğum olacağı için açıklığın hızlı ilerlemeyeceğini hatta bir kaç hafta aynı açıklıkta kalabileceğine ama hazırlığımı yapıp beklememi söyledi sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏
defneomer gecem_gmz merhaba sızınde mı nişan balgamlı uzun sğmüksü şeklındeydı bu buzden doktor oylemı dedı
defneomer Bend 29 haftalıgım bakgam gıbı uzun bır akımtı geldı acıle gıtmelımıyım teredduttemkaldım napmalıyım
Meri_0861 defneomer nst ye bağladı sancım çıkmadı bebekte kalp atışı iyi eve gönderdi alttan da bakmadı
gecem_gmz defneomer evet benim de nişanım sarı uzun katı kıvamlı ve uzun yapıda geldi tek sefer değil gelmeye devam etti ediyor da bel ağrısı olduğu için acile başvurmuştum vajinal muayene yaptı o şekilde açıklık var dedi 3 cm nst çekti sancı çıkmayınca eve yolladı sancıların düzenli olur ise suyun gelir ise yada yoğun kanama olur ise bekleme hastaneye gel dedi