rahimeiscann bugün 32. Hafta oldu gittim doktora bana da aynı şeyi söyledi gayet normal diye açıkladı hatta bunum bilimsel açıklamaları bile olduğu aynı zamande ikizimin iki oğlu içinde zamanında aynı şey söyledin di , ben hatta güldüm ne yani koca kafalı mı olacak dedim😁 normal sorun yok dedi ben takmıyorum o yüzden