user_00 12 aralıkta aşılama oldum 14 gün sonra kan vermemi söyledi doktorum.14. Gün aşılama olduğum günü de mi sayacağız yoksa o günğ saymadan mı 14 gün olacak ve bugun kan verdim negatif çıktı 😔pozitif e dönme ihtimali varmı sizce ?
Byzz61 user_00 bende 15 aralıkda oldum aşılama. Hiç bir belirti tarzın birşeyin var mı ? 15. Gün adet olmazsan yine ver bence
user_00 Byzz61 kasıklarımda ara ara kram gibi ağrılar oluyodu hafif mide bulantısı göğüs hassasiyeti vardı bide ama çok moralim bozuldu erken mi verdim acaba değişir mi bu saatten sonra onu da bilmiyorum
Byzz61 user_00 valla canım hiç bilmiyorum. Ben de de hiç belirti yok adet olacak gibi ağrım var sadece göğüs ağrım da var ama iğneyi İlk vurduğum gibi değil. Benim hiç ümidim yok. Bence 15. Gün adet olmazsan adetin gecikirse uine test yap
user_00 Byzz61 yaa inşallah olmuştur bazen belirti olmayadabiliyormuş ben bide progestan kullanıyorum ona devam etsem mi etmesem mi kararsız kaldım yarın doktora soracağım ama adeti geciktiriyomuş diye duydum doğru mu acaba
Beray-liya user_00 progesteron; eğer gebelik varsa tutunmasını, yoksa da adeti söker bilginiz olsun. Adet de ortalama 15 güne geliyor.