38+2 haftalığız normal Doğuma uygun olduğumu söyledi doktorum ama hiç açılmam Yok alttan muayenede bile çok canım yanıyor normal doğumu yapmam imkansız gibi görünüyor isteğe göre sezeryan istiyorum ama kararsızım da ya toparlanmazsam düşüncesiyle lütfen fikirlerinizi paylaşın benimle.