meleksonerlr Arkadaşlar iri bebeğim olsun çok istiyorum 23+2 haftalık gebeyim ve bebeğim 10 gün kadar önde gösteriyor bu fark 1 haftaydı artmış sizce bebeğim bu şekilde iri mi doğar tecrübeli anneler❤️❤️
sunbloom123 meleksonerlr gebelik şekerin varmı bnce ilk önce sağlıklı doğması kiloyu sonra da aldırırsın
beyzzsenturkkk meleksonerlr kızım da 2 hafta öndeydi ama pek iri doğmadı asıl iriliği doğum sonrası arttı. kilo alımı gelişimi çok çok hızlı ilerledi yani 6 aylık bir bebeğe göre çok çok büyüktü kısaca. 3.300 doğdu 4-4,5 kg doğacaktı sözde o yüzden siz ultrasonda söylenen kg bakmayın yanıltıyor insanı
meri-tz34 meleksonerlr gebelik şekerinşze mutlaka baktırın benimde gelişimi önde gidiyordu şeker çıktı sağlıklı doğsunlarda kilo aldırılır
Tugceduman61 meleksonerlr hamileliğimin başından beri iri bebek olarak ilerledik hep iki hafta öndeydi 37 de haftasını yakaladı kilo alımı durdu bende kaç kilo doğacsğını merak ediyorum 3400 dedi doktor . Ben kaşar muz çok tükettim 🥳
sunbloom123 meleksonerlr gebelik şekerini komtrol altında tutmaya çalışıyorum şuan haftasından 2-3 gün önde gidiyordu evet bende isterim tombiş bir bebek ama önce sağlıcakla kucağıma alimde hayırlısıyla
meri-tz34 edagrr 32. Haftadayım 1 hafta kontrollü bi şekilde diyet yaptım ama açlık tokluk şekerlerimde çok dalgalanma vardı , bu yüzden dahiliyeci şeker ilacına başlattı cumartesi tekrar kontrolüm var ve ilaca rağmen dalgalanmalar devam ediyor
edagrr meri-tz34 karbonhidrat ve meyve tüketimine dikkat et lütfen meyveyi yerken kuruyemiş ile birlikte tüket şeker olayını hafifletiyor düzenli bir diyetisyenden beslenme programı oluşturman daha sağlıklı olacaktır umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😇
fayting meleksonerlr benim ilk bebeğim de 5 gün önde gidiyordu son haftalar hatta 2 haftaya yakındı büyüklüğü ama şeker çıkmadı canınızı sıkmayın. Genetik önemli olan eşiniz ya da siz iri bebekseniz bebeğiniz de iri olur ilk bebeğim de çok iri doğmadı 3300
meri-tz34 edagrr inanmayacaksınız ama diyetisyene gittiğimi duyan dahiliyecim beni resmen azarladı yasaklara uy yeter diyetisyenden bahsedeceksen vaktimi alma dedi adam ya ve bu özel hastane kesinlikle bi daha o doktora gitmeyi düşünmüyorum haftaya devlete gideceğim tüm güvenimide kaybettim yani en sonki görüşmeden sonra