dilagzl Merhaba tecrübeli anneler doktor kız dedi fikri olan var mı:) **
dilagzl QueenBahar_ Doktor yüzdelik vermedi direk kız dedi haftası erken yanılma payı olur mu acaba forumda erken haftada öğrenenlerin çoğu değişmiş merak ettim 🤔
honeyandsun dilagzl Benim de bu konuda çok tereddütüm var ama değişenlerin ya iyi bir hastaneye ya da iyi bir doktora gitmediğini düşünüyorum açıkçası. Bence kız bebişiniz 🫠
Mervekaram22 dilagzl net kız yanlış anlamayın doktor tahmin etse anlarım bir şey demezse yine anlarım ama direk kız diyip buraya sormanız ne kadar doğru çünkü buradakiler doktor kadar bilemez 🙄