Kızlar cuma günü rahim filmi cekilcem sonra da bahçecide özkan özdamar ile görüşmem var. Yapılan testleri falan da götürcem ön görüşme gibi olcak bı yandan heycanliym bır yandan içimde korku var aynı şeyleri yaşarsam diye. Doktorun yorumuna göre baslicaz Aranızda bahçeciye giden var mı ?