Doğum pozisyonum normal olacaktı ama iç kanama geçiriyordum diye acil sezaryene alındım çok şükür kızımla iyiyiz 2300 gr doğdu şu an küvezde ben yeni eve geldim ama kızımı orada bırakıp eve gelmek çok üzdü beni tabiki öncelik kızımın sağlığıdır da ama çok ağladım geldigimdendir daha sonra sezaryen hikayemi yazacağım kendinize iyi bakın Allah’a emanet olun