aysenursinan siveno aldim unibabynin kokusu cok rahatsiz edici geldi bana sivenoda temiz bir koku var henuz dogum yapmadim ama leke icinde baby me toz ve sprey seklinde olan leke cikaricilardan aldim. Toz olani renkli kiyafetlerde onermiyolar solma yapabiliyormus beyaz ozellikle zibinlarini suyun icinde tozda bekletirim diye dusundum. Spreyide renklilere sikarim diye dusunuyorum. Arkadasim durunun granul sabununuda onermisti 2-3 aylik olunca onuda denemeyi dusunuyorum