birsener1 Eşimin A+ benim A - ama nikah zamanı kan verdiğimiz zaman sorun yok dediler bir sorun görünürse ararız demişlerdi aramadılar ben gittim sordum her şey uyumlu dediler şimdi ise çocuk düşünüyoruz özel kliniğe gittiğimde kan uyuşmazlığı var dendi
Yazmelegi_ birsener1 bişey olmaz. Eğer hamile kalırsanız 28. Haftada igne yapıyorlar. Ama onun öncesinde kanama vs olursa erken yapıyorlar
ebrarkus birsener1 hiçbir şey olmaz canım. Zaten 27. Haftada iğne vuruluyor yani en azından ben sorun yaşamadım çok şükür
birsener1 Yazmelegi_ çocuğun özel bir çocuk olur falan dediler korktuk yaa 7 aydır evliyiz hiç olmadı ondan mı kaynaklı acaba
Yazmelegi_ birsener1 alakası yok bence. Çünkü bizdede var uyuşmazlık ve kızımda da igne oldum bu gebeligimde de oldum bi sorun olmadi. Mesela bende de sma testi almamışlar evlenirken ikinci gebeligi düşünmeden önce sağlık ocağında sma testi verdim
birsener1 deletedmom43191 7 aydır hiç korunmadık çocuğun olmaması bununla alakalı değildir dimi yani doktor baya bi test istedi
Ozgedgn1 birsener1 eşim ve bendede kan uyuşmazlığı var 24 haftalık hamileyim. 28. Haftada iğne olacağım. Bebeğinin olmaması bununla bi alakası yok