Mammmm Benimde 27. Haftalık iken söyledi. Şuan 29 haftalığız, şeker yüklemesi yapalım dedi istemedim onu istemiyorsan evde kendin ölçüm yap 1 hafta dedi. O şekilde yaptım çok şükür şekerim normal çıktı, boşuna şeker yüklemesi de yapmamış oldum. Ya bebeğin soluğu gelişmiyor yada tamamen normal bir durum dedi, genel olarak normal olan durumdur ama dedi. O ki soluğu falan gelişmemiş olsa dahi anne karnında bir müdahale edilmiyor