Kubra381 melike__41 benm karnımın yanlarından belime doğru yanıyor gibi acıyo ağrıyo Uyku hali sık idrara çıkma yorgun hissediyorum Ama bunlar belirti mi Psikolojik mi bilmşyorum
melike__41 Deletedmom_878 benim geçtiğimiz aylar çatlamadan sonra adete kadar kasık ağrım olmuştu sol tarafta bu ay sadece ovülasyon günü sağ da batma hissettim sonra da yok hiç ağrım yok
melike__41 Deletedmom_878 valla kasıklarım felan ağrımıyor sadece dün ovülaston yapmıştım silik çıkmıştı bugün ki ovülasyon biraz koyulaştı
melike__41 Deletedmom_878 ben hiç ümitlenmek istemiyorum aylardır üzülmekten yıprandım ne zaman gebelikte silik görürüm hatta onu da geçtim kan da bi pozitifi göreyim o zaman sevinicem
melike__41 Deletedmom_878 aslında sağlık ocağında bi Hcg progesteron tahili versem mi diye düşünüyorum Hcg zaten şu an negatif çıkarda ama acaba progesteron yüksek mi
zynp92 melike__41 mesajı daha yeni gördüm cnm kb batın 15. Günü pik gördüm 16 . Günü akşamına çatlama gördüm
Kubra381 melike__41 benm adetlerim düzensiz ama geçen ay Klomenden dolayı döngüm 34 gün sürdü 34.gün adet olmuştum bu ay da öyle olursa 3 ocakta adet olmam lazım
Kubra381 melike__41 benm normalde döngü daha uzun oluyordu canım çok düzensiz döngü Klomen sayesinde kısa sürdü 34.gün oldu adet