Kızlar doktorun dediğine göre bu zamanlar da 2-3 hafta zor geçebilirmiş. Uyku gerilemesi. Ağlamalar vs. Benim bebeğime yeni huy geldi resmen. Sürekli ama sürekli onunla ilgilenelim istiyor. Mutfakta yemek yesek hemen içeriden çığlıklar atıyor bizi çağırıyor resmen 🤣 yanına gidince de susuyor. Ya gülüyorum ama bu durum bazen çok zor oluyor. Uykuya çok direniyor. Gece sık uyanıyor. Böyle değildi. Şu 4. Aya girdik gireli böyle. Sizde durumlar nasıl ya