erkekannesi1_ Yeni bir yılı umutla neşeyle karşılayıp güzel vakit geçirmenin, yeni yıldan güzel beklentilerin olmasının nesi kötü anlamıyorum.
Biz o gün sabahtan ailece evlerimizde ikramlarımızı hazırlarız. Teyzemler, dayımlar herkes annemlerin evinde toplanır. Annem güzel bir akşam yemeği hazırlar önden hep birlikte yeriz. Babam çocuklar mutlu olsun diye evin içine renkli ışıklar asar. Sonrasında ailece hoş sohbet muhabbet ederiz. Ardından kocaman bir masa hazırlarız. Herkes yaptığı ikramları, alınan çerezleri ve içecekleri koyar masaya. Hafiften bir müzik açarız muhabbete ekleriz. İlerleyen saatlerde müzik hareketlenir gençler dans eder. Çiftler birbirlerine bakarak şarkılar armağan eder. Saat 12 ye gelirken hep birlikte geriye doğru sayar ve sonrasında sarılır öperiz birbirimizi. Bu yıllardır bizim yaptığımız ailemize ait tüm yılın yükünü bir gün de olsa unuttuğumuz gündür.
Alt katta dedemle ananem oturuyordu. 84 yaşındaydı dedem ama her yıl başında bize eşlik eder alkışlar gülerdi hallerimize. Birkaç hafta önce dedemi kaybettik. Şimdi yılbaşı bizim için buruk geçecek. Ama annem dedeniz çok severdi yine aynı toplanacagız her yıl nasılsa öyle olacak dedi. Belki dans etmeyiz ama yinede yeni yılı umutla karşılamak için bir araya geleceğiz