sahada benim 4 yaşında kızım var ilk tüp bebek denememde tuttu çok şükür. Şimdi ondan kalan embriyolarım var transferimde ondan olacak yani başarısız denemem yok aşılamada olmadım hiç çikolata kisti hastasıyım hemşirem de dedi birden fazla başarısz denemelerde yapıyoruz ama isterseniz de yaparız dedi