Merhaba annelerr ikinci gebeliğim kızımı 2 yaşına kadar emzirdim şuan 33 haftalık gebeyim şubatta yine sezeryan doğumum var ama göğüslerim yumuşak bi sertleşme yada kolostrum sızması falan yok. Böyle olması normal mi ya son bikaç gün kala bestlak falan içmeyi düşünüyorum böyle giderse