yorgunannis Kızlar şimdi elimde 150 ml süt var bunu tek kapta buzdolabında saklayabilir miyim bebeğim 30 40 arası içiyor her seferinde o kadar doldurup tekrar buzdolabına koyabilir miyim???
Rabiul yorgunannis eğer tek kaptaysa biberona ictigi kadar koyup kalanı tekrar dolaba kaldırabilirsiniz ama üç gün vakti var kimisi dört diyor , süt üstüne süt sakın eklemeyin
anneoluyorummm103 yorgunannis içeceği kadarı biberona koyup ısıtıp verebilirsin. Hemşirelerde sütün dolapta 4 gün saklandığını söylemişlerdi
Sekerkupu yorgunannis oda ısısında 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay (bazı kaynaklarda -18 derecede 6 ay diyor) durabilir fakat gündüz sağılan sütle gece sağılab süt içerik bakımından tam aynı değil tek yerde biriktirmemek gerek diye okumuştum.
anneoluyorummm103 Rabiul acaba süt üstüne süt eklemek neden sakıncalı? Azar azar sütüm geldiği için sağdıkça bir kapta topluyorum
yorgunannis Rabiul ya bende öyle düşündüm ama açıldığı gibi bakteriyle temas ediyor dedi ChatGPT bilemedim🤷♀️ o da bazı şeyleri abartıyor😀
yorgunannis anneoluyorummm103 peki sağılan süt ziyan olmasın diye bir emzirme bir biberon olacak şekilde verebiliyor muyum acaba 🤔 memede süt varken
Rabiul anneoluyorummm103 aynı gün içinde topluyorsan sıkıntı olmaz fakat farklı günler olduğu için sütler de dolapta en fazla üç gün saklandığı için bozulma durumu var
Mel378 Sekerkupu aynen bende öyle yapıyordum saat ve tarih yazıp atıyordum buzluğa sabah sütünü akşam vermemek gerek akşam sütü uyumaya yardımcı diye biliyorum
anneoluyorummm103 Rabiul gün içinde sağdıkça aynı kaba koyuyordum en geç ertesi güne falan bitiyor yinede sıkıntı olmaz değil mi
anneoluyorummm103 yorgunannis bilmiyordum gıdım gıdım süt geliyor hepsini ayrı ayrı koysam kap yetişmez sanırım 🥲
Rabiul anneoluyorummm103 sabah sütü ile gece sütünü bir vermemeye dikkat edin gece sütü uyku yapar gündüz sütü enerji verir
anneoluyorummm103 yorgunannis cam saklama kabı varsa o da iş görür bence en azından idareten kaynatıp kullanabilirsin
Rabiul yorgunannis ister verirsin ister buzluğa koyarsın canım sana kalmış ben iki türlüde yapıyordum istersen ilk önce emzir doymazsa dolaptakini çıkartır verirsin
anneoluyorummm103 yorgunannis ben içeceği kadar vermeye çalışıyorum fazlasını biberona koymuyorum. Baktım doymuyor gidip tekrardan az miktarda ısıtıyorum
yorgunannis Rabiul gece sütü gündüz sütü diye ayıracak mıyız? Bide gece süt içince bebekler o yüzden gündüz çok uyuyor demek🤔
anneoluyorummm103 Rabiul aa çok teşekkür ederim bunu hiç duymamıştım bilmiyordum öyleyse bundan sonra gece gündüz ayrı kaplarda saklayayım 🙏