Merhaba kızlar, 15 aralıktan bu yana regl olmadım, postlarda gören olmuştur mutlaka soğan suyu içmiştim bu ay lekelenmelerim olmuştu ama dün doktor kontrolünde kistimin 2.5 mm olduğunu öğrendim. 2 aralıkta doktor bana zaten içe kanama görüyorum demişti meğer o kistmiş. Büyük ihtimalle soğan kürü sayesinde bu kist küçüldü. Doktor adet söktürücü kullan dedi ama ben kendiliğinden gelsin istiyorum çünkü daha önceden de iki günlük gecikmem olmuştu bekledim kendiliğinden söküldü. Zaten kürü kullandığım ilaçlardan arınmak için yapmıştım, doktor bişi görünmüyo dedi ultrasonda ama beklemek istiyorum yine de. Kaç gün daha olmazsam kullanmalıyım sizce?