Rabiul ben üstteki modeli kullanıyorum. Evlenirken almıştım 4,5 yıl önce. O zamandan beri de hiç sorun yaşamadım. Benimkinin tek farkı alt kısmı yani suyun kaynadığı kısmı bu görseldeki gibi cam değil siyah. Onun dışında fark yok muhtemelen görüntüde güncelleme vardır. Ama dediğim gibi 4,5 senedir çok memnunum bir sıkıntı yaşamadım