Atiye2727 13 haftalık cinsiyeti öğrenip değişen oldu mu tam net gösterdi biz de gördük ama değişen oldu mu ona rağmen ☺️
babylove_33 Atiye2727 banada 13 haftada söyledi devlet değişmedi 21 haftalığız bu günde aynı şeyi söyledi
Kdz Atiye2727 bende 14 haftalık oldum yarın ikili test sonucu için gidecegim inşallah cinsiyeti de soyler doktorum 16. Haftada soylerim diyodu ama çok merak ediyoruum 🥲
esrashnn01 Atiye2727 ben 11 haftalıkken öğrendim ikili testte başka doktor baktı sonra 16. Haftada tekrar bakıldı aynıydı en son geçen hafta gittim hala aynı😂😂 yarın detaylıya gireceğim orada da sonuç aynı çıkar 😂
Atiye2727 Kdz özele gidiyorsanız söyler devlet de söyler aslında doktordan doktora değişiyor bence hayırlısı olsun inşallah ☺️
Aykerny 11+6 da bacak arası açıktı doktor tahminim var ama daha erken yinede çok yüksek ihtimalle yapısı kıza benziyor dedi ikili tarama testim yapıldı çarşamba günü bidaha gidicem sonuç için bidaha bakılcak 12+6 olmuş olacak inşallah değişmez 🥲❤