Kızlar bir oğlum var 15aylık olmak üzere, ikinci bir çocuk düşüncem var normalde aralarını 28-29ay istiyordum ama bu sefer düşündüğüm gibi olmayacak ocak şubat gibi doğsa sene kaybı vs olacak. Şuanki düşüncem araları Rabbim nasip ederse tam 24ay olmasından yana (oğlum ekim doğumlu) bu şekilde doğum yapan var mı acaba.
Artılarını eksilerini detaylı şekilde paylaşabilir misiniz?
Oğlum zor bir çocuk, hala emiyor, uykusuda tam düzenli değil ek olarak söyleyim🥲