ElaEge ben 37+2’de çatı muayenesine gittim. Olumsuz sonuçlandı normalde normal doğum istiyordum ama hem kemik aşağıdaymış hemde darmış o yüzden bebeğin takılma ihtimalini doktor yüksek gördü bende riske atmak istemedim doktorda öyle düşündüğünü söyledi. Sonra o zaman sezeryan yapalım dedik. Ben tarih için hiçbir şey demedim tamamen doktor ne derse o kafasındaydım zaten. 38+4’de alırım dedi. Bende bana da uygun diye kabul ettim. Öyle tarih konuldu. Yarın doğuma gidiyorum. Bazı doktorlar istediğiniz tarih var mı diye soruyormuş ama ben karışmak istemedim