Leontiine benim ikinci sezaryen olucak iki haftamız kaldı gayet rahatım ne yaşıcamı biliyorum ne olcak ne görcez ama ilkte bende öyleydim uyuyamamıştım gecesine hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür anlamadan bitip gidiyor spinal olmuştum yine öyle olucam o kadar güzel ki o bebeğini gördüğün an ölsem unutmam hepsi gelip geçiyor o ana odaklan zaten beş dkda alıyorlar bebişi anlamıyorsun bile sonra onun sesiyle devam edince doğum aptal gülümsemeyle geçmişti benim korkma her şey çok keyifli bana inan sağlıkla kavuş inşallah evladına❤️